Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 2 juli 2017

Handwerkweer

Vanmorgen plaatste ik deze foto met tekst op Facebook. Er waren hier 4 voorbereid, dus gauw de laatste ook zover klaar maken.
foto van Ineke Hulzebos. (Alvast wat voorbereidingen voor vanmiddag...patchen op de bank en de tour volgen! Gisteren wat lapjes bij Petra gekocht, kan ik weer even vooruit. Nu maar een paar blokjes voor de baby-quilt maken. Echt weer voor handwerken ðŸŒ¥)







Deze 5 dus














De laatste 2 weken heb ik er "maar" 4 gemaakt, zal ik ze nog even showen? 😁



Oké, daar komen ze dan














Maar wacht, de blokjes liggen op een prachtig stofje, het is niet zo dat het bij deze Bride and Bloom quilt hoort.






En vanmorgen heb ik nog 5 blokjes genaaid voor 1 van de 2 baby-quiltjes, nu heb ik er al 12 gemaakt. Het worden per quilt 30 blokjes. Als de tops in elkaar zitten laat ik het wel eens zien 😊
En zo wil ik het voor half augustus beide af hebben, dat gaat vast lukken 😱

Zou het bijna vergeten, maar van de week hadden we onze laatste woensdag van de maand BEE.
Ik heb een paar foto's gemaakt, gelijk ook maar plaatsen.

Deze is van Anita, prachtige Kaffe Fasset stofjes, patroon van Kim Maclean, de Lollypop



Betsy is met een schitterende quilt bezig in aardse kleurtjes, prachtige grijstint-achtergrond. Patroon Roseville Album ook van Kim Maclean.




En Karola is stug bezig met de LUS van Jennifer Chiaverinni, inmiddels moet ze er "nog maar" 12 😋

En ik? Nou ja, met een van bovenstaande 
blokjes . En dat leuke pakje stof met lintje?
Gekregen van Anita, omdat ik mij al weken niet in ok voel.

Gelukkig, het gaat een beetje de goede kant op, wat heerlijk. Nu nog even wat aansterken plus extra vitaminen nemen.🍎🍐🍒🍌


En dan als laatste, een leuk plaatje wat ik graag wil laten zien, vond het zo grappig.

Want na de workshop gisteren in Zutphen kwam ik dus thuis met een paar leuke lapjes, natuurlijk!!! 😋


Liefs, Ineke                              






16 opmerkingen:

  1. Tja... nieuwe lapjes daar worden we allemaal vrolijk van toch?
    Je hebt superleuke fruitblokjes gemaakt. Direct maar opeten, vol met vitamientjes :-)
    Hopelijk knap je langzaam weer op, want het is zo vervelend als je een tijdlang niet goed voelt.
    Van harte beterschap Ineke!
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk en mooi alle fruit blokjes.
    Je bent fijn bezig.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie fruit blokken en leuke grappige lapjes(afbeelding ook ) :o))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zue, dat je nog meer fruitige blokjes hebt geappliceerd voor de Bride&Bloom, en wat zijn ze mooi! De babyquiltjes zijn ook zo lief, met de dierenplaatjes; dat wordt een geweldig cadeau!
    En zoals op dat plaatje kijk ik dus ook altijd, bij nieuwe lapjes :)).
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk,leuk, leuk, je bent goed bezig hoor. Groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al dat zomerfruit in lapjes!
    Hier geniet ik ook zo van de tour, je kunt er zo heerlijk bij patchen!
    Mooie dingen zijn er weer gemaakt door de dames op jullie Bee.
    Haapy stitching deze week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk bezig, ja genieten tijdens de Tour.
    Ik hoop er vandaag wat van te zien. Ik kijk in feite meer voor het landschap en plaatsen die voorbij komen.
    Niet goed voor ons Frankrijk-gevoel!!!
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, meestal zit ik er ook voor om de prachtige opnames van Frankrijk te zien, zo mooi!!!
      Dank je wel voor je reactie

      Verwijderen
  8. De blokjes met kersen doen me denken aan de rekensommetjes op school. Het is al een mooie verzameling.
    Prachtige blokken van Anita en Betsy.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hé, vind ze ook lekker snoeperig ;-)
      Dank je wel voor je reactie

      Verwijderen
  9. Leuk alle fruitblokjes en de inspiratie van je bee!
    fijne zomerse dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk om zoiets te maken en ik ben benieuwd hoe het er uit zal zien als het klaar is.
    Ik heb nog even bij zitten lezen op je blog en las ook je bericht over dat je minder wilde bloggen en reageren op andere blogs. Ik kan me dat wel voorstellen, heb er zelf ook wel last van. Door te veel kijken bij anderen raakte ik ook te veel tijd kwijt die ik ook aan het handwerken had kunnen besteden. Daarom ben ik de afgelopen tijd ook minder gaan bloggen en kijken naar blogs.
    Maar nu, soms wil ik het toch wel even doen om geinspireerd te blijven.
    Nog vriendelijke groet, en veel plezier met je quiltwerk.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*