Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog waar ik wat laatste nieuwtjes plaats over handwerken. Soms plaats ik ook berichtjes over vakantie's, waar DH en ik erg van genieten. Wij hebben 2 jongens, de oudste woont op zichzelf, de jongste nog gezellig bij ons.

zondag 15 januari 2017

Beetje geheimzinnig

Vandaag een kort blogje, kan niet veel laten zien, omdat het min of meer "geheime projecten"zijn. Voor a.s.ouders maak ik even een quiltje voor de baby, heb stofjes besteld bij Wietske van Bossche Quilts & Meer, ben er niet ver mee, beginnetje is er, maar laat maar geen foto's zien, stel dat ze mijn blogje lezen.
Ook doe ik mee aan de speldenkussen-ruil die georganiseerd wordt door Conny, hier kun je er meer over lezen. Maar het is nog geen 11 februari, voor die tijd laten we nog niets zien 😁😁


Gek op stoofpotjes
Ik ben creatief met stofjes maar ook met nieuwe gerechten. Gisteren een heerlijk recept van Smulweb gehaald, mijn eigen draai creatie er van gemaakt en het was verrukkelijk!!! Hamlappen en spitskool!


Vandaag alweer een gerecht klaar gemaakt, maar dat is voor morgen, dan doen we lekker makkelijk. Rendang met kippen-dijen 🐔. Je maakt het op dezelfde manier klaar als met rundvlees, alleen vervang je het voor kip.

Misschien vragen jullie je nu af, wat eet je dan vandaag? 😅
Dat wordt een heerlijke pizza, alleen heb ik er geen foto van *Ü*





Nu maar even verder over ander nieuws, van de week nogmaals een cadeautje gemaakt, alleen wordt dit een cadeau voor een lief "iemand", van haar kreeg ik een volle tas met allemaal prachtige lapjes, omdat ze er toch niets meer mee doet. Foto volgt andere keer 😕





Woensdag naar de Vakantiebeurs geweest, heb er ook mijn vriendin geholpen omdat ze heel druk was en even geen hulp had.



Deze prachtige lama was er ook, alleen bij de stand/balie van Peru, lief hé?

Dit kwam gisteren nog voorbij op Facebook als reclame, vind het wel een leuke voor mijn verjaardag in augustus 😍

En dan mag deze sneeuwman van Bunzlau er ook wel bij, mooi hé?



Fijne week, Ineke


19 opmerkingen:

  1. Leuk he, cadeautjes maken doe ik ook graag! Jij ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die geheimpjes en dan een ander blij maken😊lekkere pan met eten. I
    Liefs Ria 🐝😊

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van smulweb zeg je? Die lekkere potjes?
    Je maakt van je blog een smulblog, heeeerlijk Ineke. Ik hou ook zo van potjes.
    Wat leuk dat geheime project van je. Ben zeer benieuwd. Ee zien het wel tzt hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er heerlijk uit. Smullen maar. Succes met de projecten. Ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig logje, en heerlijk gekookt ook de speldenkussen waren de vorige keer ook heel mooi, op Conny haar blig
    Al die cadeautjes je maakt ons heel nieuwsgierig.
    Goede nieuwe week Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig dat shirt! Hebben ze deze tekst ook voor januari? :-)
    Geheim project... altijd jammer dat je dat niet kunt laten zien.
    Maar met stofjes van Wietske wordt het vast heel mooi en lief.
    Jullie hebben denk ik lekker gesmuld van al die stoofpotjes.
    Daar is het ook best weer voor nu.
    Wij hebben net zelfgemaakte (vegetarische) erwtensoep op, ook heerlijk.
    Lieve groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen

  7. wat zien ze er heerlijk uit de stoofpotjes. En leuk een geheim project laat je nog wel een foto zien als hij af is en is gegeven, ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben je al begonnen aan je speldenkussen Ineke? Ik doe ook weer mee en ga morgen eraan beginnen. Ik weet al wat ik deze keer ga maken.
    Heerlijk stoofpotjes en zeker Indische! Mmmm! En die afbeelding van augustus heb ik maar even opgeslagen. Ook ik ben nl. van augustus! Fijne zondag verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hè, je stoofpotje ziet er heerlijk uit, daar ben ik ook zo gek op.
    Wat een drukke week, ik ben benieuwd naar je geheime cadeautje. En wat een leuke sneeuwman, bij mij ook een favoriet.
    Jij ook een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat maak je het spannend voor ons Ineke, met je geheime projecten. We zien het vast binnenkort voorbij komen, veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Spannend allemaal zeg, heerlijk hé stoofpotje.......liefs.conny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je houdt het echt spannend, maar 1 ding is al wel zeker: je geheime projecten gaan mooi worden! Je stoofpotjes zien er verrukkelijk uit!
    Groetjes van Ageeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ben je lekker druk bezig! Leuk hoor, die geheimzinnige projecten. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Spannend geheime projecten. Ik heb er ook zo een paar en die kan je dan niet op je blog zetten hè!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er lekker uit Ineke. Wat ben je druk met alles, maar we zullen het binnenkort wel allemaal mogen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die rendang ziet er heerlijk uit Ineke! Krijg er subiet trek in!
    Leuk altijd een bezoekje aan de vakantiebeurs! Ben benieuwd of je leuke reisinspiratie hebt opgedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel succes met al je projecten.
    De rendang ziet er heerlijk uit, ga ik ook eens proberen met kippendijen.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    ✂✂✂

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is dat ik net gegeten heb ziet er lekker uit de verrassingen krijgen we vast nog wel tezien. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bruist van de energie heerlijk om alles te zien en te lezen!
    fijne dag,
    groetjes van Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoek en een reactie vind ik altijd heel gezellig. *Ü*